Beutiful people

Jag vill börja med att tacka alla mina läsare!! Jag har haft många som varit in och kikat på min blogg idag! Jätte kul faktiskt!

Idag lämnade vi PhiPhi Island och drog oss uppöver till Koh Phangan för att invänta jul och nyår! PARTY säger jag bara.

Ångrar dock att jag lämnade Phi Phi nu när kanske världens sötaste kille dykt upp. Men jag kommer att åka halvvägs och träffa han innan han far vidare!

Resan idag gick ganska bra. Först båt till Krabi för att sedan ta bussen till surratani (stavning?) och sedan kliva på båten över till Koh Phangan. Många spydde på resan dock inte jag eftersom åksjuketabletter är det smartaste att ta när man ska ut på öppet hav. Vi kom fram vid 7 på kvällen alltså vid 1 tiden på dagen hemma. Så det är ju midnatt här snart och jag tänkte faktiskt gå hem och sova på hotellet. Allt gungar fortfarande och jag har sovit 6 timmar på 1 dygn. Alldeles för lite sömn. Usch.

Denna tid här ska jag leva så billigt som möjligt också! Käkade för 60 baht idag inkl dricka och det motsvarar 13 svenska kronor. Sved lite då ;)

Men jag uppdaterar nog i morgon igen! Ha en fortsatt bra dag älskade läsare!! Bilder kommer komma upp då och då.

See you*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0