Change town for meeting someone

Ja som rubriken lyder så lämnade jag ko phangan efter en dag!

Är på väg till PhiPhi igen för att träffa världens finaste kille! Smart som jag var lämnade jag ju inte mitt nummer och namn förrän sista kvällen på ön. Dumt av mig. Men glad att han hörde av sig och ville ses innan han drar vidare till Sydney.

Vet inte hur länge jag blir kvar på PP men funderar på att kanske åka upp till phangan dagen innan nyår. Sen antingen till Bangkok för lite shopping! Eller så avslutar jag resan med en relax vecka på koh lanta!

Men iaf så startade jag min resa igår kväll vid 20.30 thai tid och jag är fortfarande inte framme och nu är klockan 13.00! 18 timmars resa är inte att leka med. Och jag fick 2 timmars sömn på nattfärjan. Så jag kommer ta en powernap när jag ankommit till PP.

Har inte mycket mer att säga än GOD JUL PÅ ER SVERIGE!

See you*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0