Live life and party hard

Savadeee!

Livet i Thailand är det bästa som finns! Men det finns nackdelar också. Myggbett äckliga djur och bakisdagar.

Har varit här 8 dagar nu. Spenderat 7 dagar på Phiphi Island. Men i morgon förflyttar vi oss till Koh Tao. Där ska vi fira jul.

Veckan på Phiphi kan man inte förklara på ett annat sätt en CRAZY! Har haft sjukt roligt här. Till och med så att jag förlängde min resa ytterligare 14 dagar! Skulle komma hem den 27,e december men nu kommer jag inte hem förrän 11,e Januari :) Lev livet bara!

Ska slänga upp lite knasiga bilder också. Försöka lägga upp direkt från varje dag framöver!

Men nu har jag inte mer på hjärtat förutom att säga att jag och Rasmus är helt slut och bränd!

See you*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0