To the otherside

Jag är världens lyckligaste människa i nuläget!!

JAG HAR BOKAT EN RESA TILL THAILAND SOM AVGÅR OM 9 DAGAR!!!!!!

Det ska bli så skönt att komma ifrån alla tankar och känslor. Bara få tänka på sig själv (som jag alltid gör ändå) och njuta av sol å bad varje dag!

Kommer åka ner själv den 11,e och landa i Phuket den 12,e där jag ska ta taxi till nått billigt skit hotell för att duscha vila och sen kliva upp den 13,e och åka tillbaka till flygplatsen och möta upp Rasmuuuus!! Sen drar vi direkt till phiphi island. Partyyy. Det kommer bli en kung resa jag sent kommer glömma.

Finns det någon fler som lever likadant som mig? Nä tror inte det.. :) Nu var jag ond. Förlåt. Men jag har faktiskt jobbat och tjänat ihop pengarna själv så jag är ingen jävla bortskämd unge i detta läge som många tror.

Ja men juste i måndags åkte jag hem till Sundsvall och det var den värsta resan i mitt liv... Och så här var resultatet av en resa som skulle ta 4 timmar men tog 6 timmar.

Inte sovit
Gammalt tåg
Baklänges
Försenat
Hämta ny biljett
Batteriet dog
Byta perrong
Kliva på fel tåg
Plastgaffel gick av
Flög rakt in i dörrkarmen

Skulle byta tåg i gävle. Vårat tåg var 20 min försenat från sthlm så tåget från gävle kunde inte vänta in oss. Vi fick gå och hämta ut nya biljetter till ett annat tåg och då skulle vi helt plötsligt till en annan perrong också. Så var det tåget försenat också så kommer det in ett så jag kliver på sätter mig på "min" plats. Tittar ut och inser att jag åker tillbaka till Sthlm. Hahaha. Fick hoppa av i Uppsala och byta tåg igen. Frågan är hur jag lyckades för tydligen var det bara jag som klev på. Hade inte batteri på telefon så kunde inte ringa någon heller!

Hur fan går de till? Haha. Ett gott skratt förlänger livet.

Men aja det räcker nu!

See you*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0