24 hours party

Galen kväll/natt/morgon! Haha asså denna båtresa vad grym och ren katastrof! Tror seriöst någon stoppade ner något i min drink för jag spydde. Kan dock ha berott på att jag var sjösjuk för full var jag inte!

Jaa jag hamnade ju i en hytt och lämnade Frida för sig själv i våran! :)
What happends in Finland stays in Finland ;)

Tänkte faktiskt springa naken i korridoren men insåg att det fanns en del kameror men nästa gång ska jag göra det.

Just ja! Dum som jag är så tänkte ju jag att båten skulle gå från slussen men 20 min innan avgång är vi där och inser att båten går från gärdet! "SATAN EN TAXI NU FAN HELVETE!!!" Vi fångar första taxin och hoppar in och säger att vi måste skynda oss till värtahamnen! Rött vid varenda stolpe i stan såklart! Vi står och väntar på grönt när vi är vid stureplan och jag frågar hur lång tid det kan ta att komma dit chauffören säger 10 min och då är klockan 19.20 båten går 19.30 PANIK! Haha när vi är framme så flyger vi ur taxin springer upp och hämtar ut biljetterna och väktaren säger "skynda nu tjejer" lätt att göra de när biljettgubben var efterbliven? 19.27 får vi biljetterna och kubbar allt vi har genom gången som var 1000mil lång och jag sätter mig ner för att ta av mina höga platåskor och skriker "fortsätt spring utan mig Frida!"

När vi hoppat på båten så tar det inte mer än 20sekunder så stänger dom dörrarna. Dock var det 2 st som var efter oss som preciiiis kom på. Nästa gång kommer vi vara i tid.

Men det blev en lång berättelse nu! Och jag har haft en sjukt mysig natt/morgon det tackar jag den grymmaste för. Inga namn nämnda! ;)

Men vafan nu har jag inte mer att säga! Och tyvärr blev det inga bilder. :(

See you*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0