The best mother

Detta inlägg vill jag tillägna till världens bästa mamma. Anki Billberg!

Jag var kanske inte påtänkt men att jag fick komma till världen tackar jag dig för!

Att du kämpat i så ung ålder med att göra vuxensysslor många inte skulle orka en vardag. 17,5 år och en bebis. Du jobbade, du tog hand om mig och du tog dig tid att uppfostra
ett barn fast du själv bara var barnet!

Men tiden har gått fort tror jag. Jag är själv i den åldern nu men skulle aldrig klara av dessa uppgifter som krävs. Du ska ha en stor eloge mamma!

Du finns alltid där i alla lägen.

Och du får aldrig glömma att du är faktiskt mitt liv! Utan dig så skulle jag aldrig varit den jag är idag! Du är värdefull i alla lägen!

Din dotter är stolt och älskar dig över allt annat! Glöm aldrig det! Massa pussar på dig min underbaraste mamma! <3

Och sen vill jag självklart tacka alla andra i min släkt för att ni är kalas bra allihopa!

See you*


Kommentarer
Postat av: c

<3

2011-11-22 @ 20:07:00
Postat av: Mamma

Älskade lillhjärtat! Jag älskar dig över allt annat <3 Vad vore jag utan dig! Pussipuss

2011-11-23 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0