Time to wake up

God morgon :)

Jag vill egentligen säg godnatt eftersom jag varit vaken hela natten! Ögonen vill inte hålla sig öppna. Men ska nog stava rätt i allt jag skriver!!

Jag var nyss ner på donken och köpte frukost plus kaffe såklart! Måste ju ha snacks till nyhetsmorgon ;)

Dock börjar det svida på mitt konto!! Längtar tills lönen kommer. Mamma kanske är gullig och lånar mig 500:- tills torsdag :) (ja mamma jag vet att du läser därför tog jag upp det här istället) Haha.

I morgon blir det kryssning också!!! Wie vad jag längtar vi sitter och peppar spm dårar hela dagarna nu! Sen får jag dessutom träffa en snygging där ;) Woopwoop. Plus i kanten.

Men man kanske ska snurra ett varv och tänka på refrängen ska jag sova? ska jag vara vaken? ska jag springa södermalm-gamla stan? Haha nä nu tog jag i. Fuck this. Jag ser vad som händer bara.

Whaevvvaah? Nu tystnar lammet.

Vill bara säga att jag har världens sötaste lillebror! Puss på det!

See you*


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni är så lika varandra, ibland har han samma miner för sig som du har när ni pratar. Alla säger att ni är så lik varandra.:-) Kram.

2011-11-22 @ 08:16:33
Postat av: Mamma

hahaha det hade inte gått fortare att sms:a :P

Fixar det! Puss

2011-11-22 @ 08:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0