New week

God morgon!

Nu är mitt jobbpass över :) Jag har varit vaken över 24 timmar. Gränsen att vara trött klev jag över vid 2 inatt ungefär. Men så är det väl alltid när man egentligen får vila lite.

Har haft fullt upp med att ha sprungit fram och tillbaka för att lägga in ved i kaminen för att hålla huset varmt :)

Min helg har varit bra den startade faktiskt med att min älskade frida kom till Sundsvall! Vi var ut på fredagen men det blev en tidig natt eftersom jag tappade tålamodet att vistas på krogen när någon id*ot spillde öl över hela mitt arsle och mitt ben. Lördagen blev det jobb med mitt fina Tandoorigäng!

Denna vecka är det faktiskt en av mina närmsta vänner som fyller 18! Nämnligen Sandra =D weiiho! Det är på tiden tycker jag! Planerad utgång på onsdag men kanske kryssning får se hur det blir :)

Annars är det nog inte för mycket som händer denna vecka? Eller jo ska jobba 24 timmar på tisdag sen är jag ledig resten av veckan! Men händer det något så blir det update :)

See you*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0