The weekend

Hello :)

Jag tänkte dra lite kort om min helg och det jag minns!

I fredags kom Nico och Gurkan förbi Sundsvall för att hämta upp mig och Nazlie för att sedan bege oss till härnösand och festa!

Och jag måste tillägga att gurkan SUGER på att köra bil! Jag var nära döden flera gånger på den resan.

När vi kom fram så började jag och Nazlie fixa oss och sedan gick vi till Svenssons för att dricka där också hela kvällen spenderades. Jag blev grisigt full faktiskt. Minns inte mycket från kvällen. Dock efter dom stängde så blev jag riktigt förbannad över hur sjukt fula tjejer en viss människa drog med! Haha. Skaaaabbb! Jag och nazlie åkte hem vid 3 tiden iaf! Glad att jag vaknade upp i min säng. Men om jag mådde bra var en annan fråga. Fy satan där fick jag "Bakis" stämplat i pannan.

Jag låg ner till tio på kvällen. Sen klev jag upp, bytte kläder och drog ner till tandoori för att jobba. Blev sedan personalfest :) drack dock 2 cider bara.

På söndagen vaknade jag vid 2 och hoppade in i duschen sedan kom Gurkan, Nico och Rodney förbi Sundsvall och tog en fika med mig på barista! Helt utslagna. Sen drog dom sig vidare hemöver :)

Igår stod det även arbete på schemat. Så 17 timmars jobb har jag lyckats med ! Och jag kom hem somnade med jackan på i sängen sen vakna jag vid fyra ungefär. Sen inte gjort mycket mer än så!

See you*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Party ungen! :P

2011-10-12 @ 08:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0