missing the days with you

Min Iphone har ju fuckat ur. Men den verkar vilja leva när jag kopplar den i uttaget.
Såhär har den hållt på också.....!

Kom till Koh Tao idag och vädret suger. Det spöregnar och har sig. Kallt å jävligt. Använder min mysdress som jag har i Sverige liksom. Har bara sovit hela dagen idag eftersom jag är hängig och mår dåligt. Känns som att jag ska gå av vilken sekund som helst. Usch.

Om vi har tur med vädret i morgon så blir det båtutflykt. Snorkla lite. Sen den 4,e funderar jag på att åka ner till Koh Lanta och ta det lugnt sista veckan. Kommer inte hinna med bangkok tyvärr. Tråkigt men får tvinga Ras eller Amanda att köpa med converse till mig sen därifrån!

And one more thing! I miss my sweetheart. Looking forward to see you again in march baby! Just want you here with me. Those days I spent with you was the best in Thailand. And every night I walked past you...I find no words.



Men nu är det sovdags!

See you*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0