Long time

14 dagar slutar med 51 dagar! Hur jävla underbart är inte det då?

Ja jag gör inget annat än att leva efter hur jag själv vill! Det kanske är det bästa med att vara 18! Du bestämmer helt och hållet själv över ditt liv.

Denna resa hittills har varit helt amazing! Har världens underbaraste älskling upp i mig varje dag. Kan inte bli bättre. :)

Som sagt så är jag en "local" på koh phiphi island nu. Hur? Jo jag jobbar här och började 3 veckor på denna ö! Sen förra veckan åkte jag och babe till koh lipe för att få lite ensam tid. Dock började resan väldigt sorgset eftersom jag fick en samtal om att jag förlorat en väldigt nära person. Så det var en förjävla jobbig dag. Fick ta lugnande piller för att komma på andra tankar. Och babe fick trösta mig hela dagen.

Men från de ena till de andra så var koh lipe en väldigt dyr Ö. Utan atm's också (uttagsautomater). Stranden var helt underbar och vattnet var alldeles klarblått. Inget uteliv heller. Hela ön dog vid 11-12 på kvällarna. En annan som är van att phiphi börjar alla partyn då. Blev tvungen att göra en så kallad "visa run" också eftersom jag var tvungen att lämna Thailand den 28,e. Så blev Malaysia en sväng HELT SJÄLV. Dutti chey.

Sen idag så lämnade vi koh lipe och drog tillbaka "hem" till phiphi! Så känns på nått sätt skönt att vara tillbaka där man känner alla.

Kommer lägga upp bilder från hela thairesan om någon dag när jag har en dator :-)
image description
See you*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0